..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Tuesday, January 17, 2012

..satu pagi yang blur..

Pagi² ni saya dah bertekad nak diet balik. Berat dah turun hari tu..tapi akibat melantak x ingat..boleh lak naik smpi 3kg. Tak ke..hishhhh...geram kat diri sendiri la actually. So pagi ni Atkins. Susah gak ye nak start balik. Tapi nak kurus punya pasal kan. Then, ptg ni nak gi gym kot, insyaAllah. Lama dah tak pegi. Bayor bulan2 serupa tu gak. Rugi². Tapi benda yang payah skrg ni adalah saya suka sangat mengunyah. Nape dulu boleh overcome eh problem ni. Isk..kene tuko..makan untuk hidup bukan hidup untuk makan..isk².

Tadi saya dapat phone call dari user. Aduan tentang email.

User: Hello, saya tak tau alamat emel azura dengan poskod.

Saya: *Blur* Maaf, saya tak faham. Boleh ulang balik tak soalan encik?

User: Saya nak tanya alamat email azura dengan poskod.

Saya: *Nape nak tanya alamat emel saya..pastu poskod lak tu*

Then..ada suara lain cakap kat phone:

User2: Hello, staf tadi nama Azaura. Dia nak tanya username dan password email. Dia dah lupa.

Saya: *Baru faham.*  Oo..ok. Saya akan maklumkan sebentar lagi ye Encik. Boleh saya dapatkan nama penuh dia ye. Saya perlu setkan password baru dulu.

Rupa²nya nama dia dekat nak sama dengan nama saya..Azaura. Sebut laju..dah saya ingat dia tanya alamat email saya. Tak ke blur jap. Then..tanya lak poskod...hish..password n poskod..tak ke jauh tuuu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (60) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...