..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Monday, January 9, 2012

..my new tudung style..

Last 2 weeks..saya dah terbeli scarf empat segi saiz kecik sebab corak dia cantik sangat. Normally orang ikat scarf camni..


or camni...

or cam pegi ngaji kecik² dulu..jenis nampak leher..

Tapi tak boleh la kan sebab kene tutup aurat. Terpk gak camne la nak gayakan dengan betul..tapi kata hati saya..beli dulu..nanti baru pk camne nak pakai..bukan satu ye..tapi 5..oppss..banyaknye..sebab murah dan cantikk..so hari ni saya plan nak pakai..bersiap lama gak sebab nak cari cara yang sesuai untuk gayakan..dan hasilnya...tadaaaa....
































Kira boleh aa tu..hehe...macam hoodie la jugak..anyway it's my own style...:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (59) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...