..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Monday, January 30, 2012

..dengan ini saya berjanji bahawa..

Dengan ini saya berjanji bahawa bermulanya hari ini, saat ini..saya akan memulakan diet Atkins dengan sesungguh hati kerana berat saya sudah mencapai tahap yang tidak diterima lagi. Last weekend saya dah makan dengan banyaknye sebab plan nak start diet hari ini.

Dengan sesungguh hatinya, saya perlu buat sesuatu dengan lemak2 yang sangat banyak ni. WAJIB!!

Breakfast saya pagi ni - telur 3/4 masak yang sudah menjadi telur 4/4 masak..huhu. Dan dimakan dengan kicap. Heaven! Tengah mencari resipi breakfast utk Atkins supaya tak boring pagi2 asyik makan telur rebus je..huhu.

Kalau jumpa yang best, saya akan share kat sini.

Saya tahu saya boleh buat. Saya tahu sebab saya pernah buat. Saya kene kuat semangat. Hari ni hari pertama Atkins!

5 comments:

JuE said...

go zura go...
aku leh join lepas bulan 5 je kot..

Melur Putri said...

Ati..due bila?

JuE said...

bulan 5 le... heheh...

Mysara Ab Rahman said...

oh no..telur 3/4 masak..

nway, baru join cni..;)

Melur Putri said...

hi mysara...thanks sbb sudi dtg to my blog..welcome..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (60) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...