..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Saturday, April 30, 2011

..mana dia..siapa dia..


Mana dia
Siapa dia
Ini dia
Siapa dia
Siapa siapa itu
Memandang pada aku
Hatiku terharu
Teringat kau selalu
Siapa siapa itu yang memandang pada aku
Ah hati rasa terharu bimbang rasa selalu
Gelora dalam kalbu
Renungan dari mata mu meresap di jiwa aku
Pandai kau berlagak sungguh kau bijak
Rasa hati ku tergoda tertawan
Bila melihat wajah rupawan
Hati ku jiwa ku kini tertawan
Siapa siapa itu yang memandang pada aku
Ah hati ku terharu teringat kau selalu
Siapa siapa itu yang memandang pada aku
Hati rasa terharu bimbang selalu
Gelora dalam kalbu
Gembira hati rasa bila bahgia tiba
Hidup bersatu kasih berpadu
Kekal abadi hidup semati
Rasa hati ku tergoda tertawan
Bila melihat wajah rupa oh
Siapa siapa itu memandang pada aku
Hati ku terharu teringat kau selalu
Siapa siapa itu yang memandang pada aku
Ah hati rasa terharu bimbang rasa selalu
Gelora dalam kalbu
Gelora rasa kalbu

- ADIBAH NOOR

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (60) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...