..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Friday, April 16, 2010

..dah cakap dah..

Tadi saya pegi cafe, nak beli teh tarik ais..mmg sedap teh tarik ais akak tu buat, so far the teh tarik ais is the best..normally teh ais je kan..ni dia tarik...fuhhh..mmg sedapp..

Tapi cafe tu gak yg menyebabkan saya kene food poisoning..saya belum cakap lagi kt owner cafe tu..hari tu mcm nak cakap tp x sampai hati sbb ada ramai org, nnt jatuh lak imej dia..so ptg tadi masa yg sesuai..saya cakap lembut² la kat dia..

Kak Mah tu ok je..boleh terima teguran tu, tapi ada sorang makcik ni keep on denying..sebagai peniaga, customer is always right, kan..terima je la teguran bukan terus deny..admit dulu dan siasat..ni main hentam je cakap saya yg tersalah..bukan makanan kt cafe dia..makanan lain yg nyebabkan saya muntah² tu..

Ikut suka la..janji saya dah cakap so derang kene lebih berhati² next time..kalau saya report tak ke naya..

Ambil iktibar gak..sebab saya pn selalu deny terus bila org cakap..tak nak dengar dulu sampai habis..bila dah terkena baru la terasa kan..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (60) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...