..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Wednesday, April 7, 2010

..langkawi trip..

Last weekend saya pegi jln2 Langkawi..site visit anjuran Genting Berhad..dapat pegi free..huhu..best..best..dan best....saje je Genting tu nak buang duit utk promosi kat kitaorg..selected people from government agencies in Malaysia..there are 40 of us..tapi northern area..6 org je..lead by En Badrul..

We went island hopping..sangat best naik bot..gi Tasik Dayang Bunting and Pulau Beras Basah. Saya mmg suka sangat naik bot..sukaaa sesangat..bila dia laju n corner baring..fuhhh...besttt gilaaaa..

Selain tu..biasala..aktiviti shopping yg pasti xleh tinggal kalau gi Langkawi..saya shopping coklat je..nk beli pinggan mangkuk, fulus lum ada lagi..lagipun mak tak ikut..mcm x best je.. Saya beli gak shawl utk saya, mak n adik as souvenier.

Saya beli gak kain batik yg corak mcm songket utk wat kain baju kebaya..huhu..dh slim skit, leh la pakai kebaya..n saya beli gak kain pelikat yg ada sulam skit mcm songket for Mr A..asyik mcm songket je..nak kawin dh ke..erk..huhu..

Mr A yg tolong hantar dan amik saya dari tempat van Genting angkut saya dan geng lain pegi/balik ke/dari jeti Kuala Kedah. Thanks Mr A...sbb sanggup luang masa dlm keadaan sibuk gitu...nanti2 boleh mintak tolong lagi..hehe..

A few pictures taken..takde caption pape coz pictures speak a thousand words..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (60) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...