..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Wednesday, April 14, 2010

..kesah hari rabu..

Pagi tadi meeting bahagian, esok meeting Ketua Bahagian lak..bila dah meeting ni kan..baru keje jln..salah saya la x buat meeting last month..padahnya..byk le isu..berjela²..

Smlm tak pegi gym..huhu..camne azam ni..hari ni nk kene pegi gym..saya dtg awal hari ni..so balik pn kene awal la kan..leh gi gym awal..leh smpi rumah awal.. saya rasa perut ni mcm ada byk lapisan lemak..waduh²..tapi bila saya sarungkan kebaya ni, mcm loose je..camne tu..

Semalam saya sembang lama dengan Mr A..lama kot x sembang..ada kot 1-2 hari..huhu..lama ke tu..dia outstation kt Sabah..hari ni dia balik..yahoooo...alah..mcm la leh jmpa..tunggu Sabtu ni la..plan nk g tgk cite Semerah Cinta Stiletto..saya suka sgt tgk Lisa Surihani..dia lawa..complete package..sib baik Mr A setuju sbb serasa saya dia x minat tgk cite Melayu..

Ada terkadang tu, tetiba rasa takde perasaan kat dia..camne tu..kdg² tu mcm teringat²..saya rasa macam belum bersedia..tapi ada masa tu, rasa tergedik² nak dengar suara, nak jumpa..fenin ah..saya nak buat test la, kalau satu hari tak contact each other..camne ye..

1 comment:

Sharinginfoz said...

yang penting bila meeting kena ada decision and follow up kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (60) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...