..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Wednesday, June 1, 2011

..sehari di bulan Jun..

Jun datang lagi..ada apa dengan bulan Jun?  Erk..takde pape..biasa² je..macam bulan² lain jugak.  Biasa.  Tiada yang luar biasa.

Boringnya hidup sorang² ni kan..semuanya biasa je..biasa².

Bulan Jun ni bulan cuti sekolah..so ramaila orang yang kawin.  Jemputan kawin pun banyak.  Antara nak pegi dengan idak.  Malas nak pegi sebenarnya.  Faham²la orang bujang ni..haha..nak lari dari soalan cepu emas yang tak berhenti² orang tanya.  Kalau saya tak kene, parents saya yang kene..huhu.  Kesian kat derang.  Tapi kesian kat saya jugak..isk.

Kepada mereka² yang suka bertanya..jangan la bertanya lagi.  Cuba bayangkan anda berada di tempat saya.

Meh kita nyanyi...

Pernahkah kau bermimpi seketika
Berada di tempatku
Membayangkan pahit manis berlalu
Entah siapa yang tahu

Mungkin nanti kau jua merasakan
Berdepan dengan kata menyesakkan
Takkan tugumu kebal
Tiada pertimbangan

Keheningan malam membangunkan
Kepayahan jiwa meluahkan
Andai kau jujur memahami
Tiadaku menjauhi

Dan kisahku yang masih panjang
Menambahkan berat yang memandang
Lantas ku pendam
Ku putuskan biarlah rahsia

Semakin aku hidup dalam cinta
Tiada kuasa mampu menghalangnya
Hentikan kata-kata
Bertulangkan dusta

Pernahkah kau bermimpi seketika
Berada di tempatku

Hmm..kene lak lirik ni..haha..

Bukan tak nak tapi jodoh yang belum tiba dan siapalah saya nak melawan ketentuan takdir-Nya.  Bukan tak usaha, cuma belum ditakdirkan.

Usaha lagi, doa lagi..semoga rezeki itu milik saya..aminnnnn.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (59) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...