..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Saturday, February 5, 2011

..macam fasha sandha..

Hmm..what to say..di pagi sabtu nan indah ni..angin tak ada, ribut tak ada..tau2 putus..haha..

Yup..hubungan saya tak menjadi buat kesekian kalinya dan perlu ditegaskan di sini..salah adalah di pihaknya.  Bukan masalah orang ketiga dan sebagainya...cuma..too private to jot down here..it's his.

Walaupun saya telah cuba mengaku kesilapan diri tetapi..semua di pihaknya.  Bukan salah dia 100% tapi keadaan dan takdir.

Tak nampak cara lain lagi..so fasha sandha, diana danielle..kita sekapal..hehe..

Saya dah nangis berhari2..termasuk hari ni.  So now..waktu kita enjoy...shopping..jln2..yehaaa!!

Tapi nanti tension sebab gemuk lak..huhu..gi gym pn satu sesi terapi gak kan.

Kita cari orang lain..mana nak tau pakcik S lak nk kt saya..pakcik C pun ada gak..mana la nak tau kan..ada backup ke...huhu..

Apa apa pun..semua yang terjadi, ada hikmah.  Dan bersyukur diberi peluang untuk mengenal pelbagai sifat dan sikap manusia. Manusia tak sama, rambut je sama hitam, hati lain2.

Mula ingat nak EL lusa tp pk2 balik..keje banyak..kene keje sungguh2..bagi excellent..tahun ni target dapat F44..and kita cuba kumpul duit dan berjimat.

Lastly..jom kita enjoy!!!

2 comments:

JuE said...

oit... aku ketinggalan ketapi... dh clash?? iskkk biar betoi... expres nyer...
apa pon sabo ye zura

..owner of a lonely heart.. said...

alhamdulillah..sabo..mcm immune kot..maybe..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (59) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...