..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Monday, February 28, 2011

..sunyi..

Hmm..yup..rasa sunyi sangat, keje banyak dok tunggu tapi rasa malas..

Hari ni berazam nk diet balik tapi terbabas skit sebab rasa sunyi..makan tu macam terapi..

Nape eh rasa sunyi, rasa macam ada yang tak kene..

Sebab hari ni hari Isnin ke? Hmm..

Jap lagi nak gi cuci rambut la..bagi relax sikit..

Rasa lapar..nak makan yang pedas dan panas..

Tapi yang betulnya rasa sunyi...

Rasa nak tdo je..melayan mimpi..hmm..bestnya..

Tapi bila bangun tdo, perasaan sunyi tu datang lagi..

Nape ye..





Jawapan dah tau tapi solution belum ada..:(

2 comments:

Sharinginfoz said...

kesian ya burung tu dok sorang2

..owner of a lonely heart.. said...

a'ah..sian kat dia..isolated..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (59) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...