..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Thursday, February 10, 2011

..jom terbang..

Badan saya rasa ringan sekarang ni.  Dah rasa ringan, maka saya tambahkan sedikit isi agak berasa berat sikit..saya amik dinner..huhu..

Ringan? Saya dah loose weight ke?  Dah kurus ke?  Oh tidakkkk...belum lagi.  Saya gi urut badan lepas keje tadi.  Sebab rasa lenguh sangat badan.  Hari tu saya pernah gi urut sekali kat salon ni.  Salon Sweet Memory.  Salon ni adalah tempat saya potong dan cuci rambut sejak bertahun2.  Servis dia tip top.  Ada tempat untuk wanita bertudung yang tertutup.

So ni kali kedua saya pegi urut.  Marvelous!  Masa dia urut tu..sakit gila..geli pun ada jugak.  Akak tu cakap banyak angin.  Ada gak yang sakit tak tahan.  Tapi hasilnya lepas tu..fuhhhhhhhhhhhh...badan ini rasa macam nk terbang.  Ringan je..jom terbanggggggggg!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (59) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...