..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Wednesday, July 14, 2010

..sekeping roti..

Sekeping roti dengan peanut butter jadi lunch saya hari ni..tapi cam nak masuk 2 keping je..sedap pulak..diet ke..xde la jugak..pagi tadi dah mkn nasik lemak tapi ciput je..ada staf bawak..so lunch ni jgn ngada² nk mereka yang bukan..makan roti cukup..ptg ni gym..wajibbb...

Keje saya banyak tapi mcm tak ter'organize' je lately..sume campur aduk..why not senaraikan satu² ye..so that tak pening..have fun doing it..yeahh...have fun!!

Hari ni best lak..sebab apa eh..ntah..sesaje nak rasa best..

Pastu perasan tangkap gambar yang x bpe nak lawa ni..biarla..sukati la..hehe..

..bilik saya kat opis..

..sebahagian dari meja saya yang semak..

..syok sendiri ke sengih sorang²..

..ntah pape..

......

Ni entry syok sendiri kali ke bape ntah..

3 comments:

JuE said...

dh tukar kaler blog ko... mana pinky???
wehh cuba ko balas emel nyeks.. hehehehhe

Sharinginfoz said...

janji hidup happy kan....

..owner of a lonely heart.. said...

Ati..dah tukar kaler pink balik tp ada yg x kene lagi..bosan tgk design lama..

Sharinginfoz..a'ah..happy..tp happy ke erk..ntah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (59) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...