..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Thursday, July 8, 2010

..fifa 2010..

Saya demam bola..oh tidak...tak mungkin..tapi ntah tahun ni..tetiba saya berminat..quarter final bila Argentina tumbang 4-0 di tangan Jerman, Brazil lak dihentam Belanda 2-1..pastu semi final..Belanda bagi Uruguay 3-2 n Spain bagi Jerman 1-0 pagi tadi..

Final..Belanda jumpa Spain..wohoho..camne saya leh tau n amik tau..huhu..dan saya tak nak lepaskan peluang utk tgk final..walaupun yg lain saya tak tgk..macam best je..adakah lepas ni saya akan minat bola? Adakah? Apapun lagu Waka Waka memang sangat best..

best!!
best!!
best!!
best!!

1 comment:

Sharinginfoz said...

jangan lepaskan peluang tengok final

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (60) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...