..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Tuesday, July 13, 2010

..kad kawin..

Sejak dari dulu sampai sekarang..saya asyik dapat kad kawin je...hmm..masa mula² keje dulu, best gak dapat kad kawin sebab rasa diri dah besar n orang dah address kad kawin kat saya..masa kecik² kad kawin tuju pada parents je..dalam pada tu..saya berangan² design kad kawin saya camne la nanti..design gitu la..gini la..macam² terpk dalam kepala..

Tapi sedihnya..penantian saya masih belum berakhir..kad kawin saya tak kuar² pun..dari design gitu gini sampai la design latest..*dulu² sume guna kad wangi*..syahdu lak..isk..

Nape cite kad kawin ni kuar hari ni eh? Hmm..sebab baru je kejap tadi dapat kad kawin dari sorang staf lelaki..muda la dari saya..ingat ke dia cam gila² skit x nk kawin lagi..saya pun boleh lawak² dengan dia..alih² dia hulur kad tadi..majlis pada 1 Ogos ni..dekat lak dengan umah saya..hmm..nak pegi ke eh..

Bape banyak kenduri dah saya pegi..kawan² saya almost sume dah selamat kawin..sekarang ni musim adik derang lak kawin..derang sume pakat dok kendong anak 2-3..ada tu sampai 4 dah.. rasa ketinggalan la jugak..macam tertinggal bas..haha..

Boyfriend dah berbilang tapi jodoh tak jugak lekat..pk jugak masa depan..tapi apakan daya rezeki belum memihak pada saya..buat masa ni, enjoy life as a single career woman..what to do..

Usaha saya tak pernah berhenti..doa sentiasa tak putus, insyaallah..saya tak pernah serik walaupun berkali² ditinggalkan dan meninggalkan orang..

Semoga satu hari nanti, saya dapat design kad kawin saya sendiri..that's my mission!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (60) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...