..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Tuesday, July 13, 2010

..aktiviti dalam kete..

Masa balik keje adalah waktu yang paling membosankan..drive in 45mins-sejam baru sampai umah..sesungguhnya sangat bosan..waktu datang keje tak bosan lak sebab rushing..sebab salu lambat..huhu..

Kadang² saya akan call n gayut dan kawan saya kalau derang available la..normally not available..huhu..ataupun saya akan bukak radio kuat² dan nyanyi..tak pun saya akan benti kat petrol kiosk untuk beli jajan...huhu..sungguh kurang sihat di situ..kata nak kurus..

Last week..saya ter'explore' aktiviti baru..tangkap gambar diri sendiri dalam kete..;) Di bawah adalah hasil tangkapan saya...

..senyum x mo nak jadi..

..serius la pulak..

..suka apa ntah..

..gambar sisi..close up la pulak..

..pk apa la tu..

..haha..macam sukati je..

Hmm..hasil tangkapan syok sendiri pakai kamera hp je pun..ntah pape la entry ni..pape pun saya dah nampak garis² penuaan di situ..saya dah tua? Hmm..terima je la hakikat ye..lagi 3 bulan nak cukup 32 tau..x lama dah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (59) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...