..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Sunday, May 30, 2010

..berita gumbira..

lAda berita gumbira..tapi perasaan gumbira tu tak macam mula2 dapat news tu..

Apanya yg best sgt tu..hmm..actually takla best sangat..tak confirm lagi pun..tapi tetap best..
.
.
.
.
.
.
.
.
Hari Jumaat lepas dapat call dari Dr Salman, a friend of mine..*friend?..wink* saying that saya boleh join team volleyball untuk SUKUM35..huhu..teruja sungguh..ni sebab derang x cukup org..last minute sorang tarik diri..lama gila saya tak main..last main umur 19..masa 2nd year kat UTM..kira2 13 tahun dah..isk..lama gila..masih boleh serve lagi ke..bend kaki..spike..erk..saya tak reti spike..digging boleh la..haha..recall balik all the terms..actually lama dah saya teringin nak main..tapi USM takde team ppuan sblm ni..

Tapi memandangkan USM jadi tuan rumah SUKUM..so terpaksa la diwujudkan team..mostly yang join adalah first timer..hmm..saya berharap dapat join jadi simpanan je la..takut saya mengalahkan team saya lak..maklumla..saya kurang fit, pastu lama x main, xtau stamina camne and masa training pn suntuk..SUKUM start 16 Jun ni..sempat ke saya mendapatkan skill lama balik..13 tahun woo..kalau ada anak..dah tingkatan 1 dah..huhu..

Apa pun, mmg saya teringin join the team..klau saya terpilih, kene training kt Penang la..start kul 5ptg n dpt pelepasan dr ketua jabatan..hmm..keje saya banyak gak..camne ye..hmm..datang opis awal..kul 7 dh terpacak..kan..boleh je..

Pape pun..tgu terpilih dulu la ye..mmg bersemangat ni..seriussss...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (60) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...