..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Wednesday, May 19, 2010

..ku turutkan kata hati yang ingin mencuba..


Mau saja… aku melepaskan diri dan terus berlari
Boleh saja…kata hati yang berbisik meracuni
Boleh saja …ku turutkan kata hati yang ingin mencuba
Gagal lagi… kamar ku sedia terkunci

Lirik lagu Aku Stacy..macam terngiang2 lirik "ku turutkan kata hati yang ingin mencuba"..

Kebetulan..saya juga dalam fasa ingin mencuba..dan memang saya turutkan kata hati yang ingin mencuba..saya tak ingin gagal lagi..saya nak berjaya kali ini..

Namun..saya perlu bersedia untuk sebuah lagi kegagalan sekiranya itu yang ditakdirkan...



I wish for VICTORY!!

1 comment:

Sharinginfoz said...

cuba jangan tak cuba.... jangan putus asa ya

Pelajar IPT Beli Kamera Duit PTPTN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (60) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...