..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Friday, August 19, 2011

..baru abis satu..

Saya baru siap satu keje. Hmm..ada keje lain lagi tapi..haishhh..amik nafas dulu..

Layan fb jap tadi. Isk..ramai kawan2 saya yang dah berjaya in career, life..huhu..terdetik gak dalam hati perasaan jeles. Tapi cepat2 beristighfar..semua ketentuan Tuhan. Tuhan Maha Adil dan setiap sesuatu yang dijadikan ada hikmah di sebaliknya. Kita manusia perlu sentiasa berserah pada-Nya.

Hari ni masuk hari ke-6 saya tak posa..haha..insyaallah, esok dah boleh posa balik. Jom kita rebut malam2 terakhir Ramadhan. Dan saya kene siapkan tempahan kuih raya. Adeh..nak dekat 2000 pieces. Sempat ke ni. Malam ni lepas terawih..production jalannnn. No more malas2.

Saya nak share satu resepi simple yang saya jumpa kat youtube. Actually saya ada terbaca kat blog budu masin ni camne nak buat korean egg roll. Saya pun cari la kat youtube..


Dan pada satu petang yang hening..saya pun cuba try test tengok...dan hasilnya...taraaaaa!!!



Senget benget..hehe..tapi ok la..first try..jadi gak bentuk love. So boleh jadi part of menu bukak posa..ratah telur dgn sos. Boleh jadi menu diet Atkins saya nanti..yummy!!!

Cite lain? Hmm..baju raya semua dah siap diamik dari tailor. Dah siap basuh pun. Ingat next week masa antar tempahan biskut raya kat customer, boleh la nak gi shopping blouse ke..apa ke..bukan apa, banyak baju lama saiz besar2..haha..perasan kurus la sangat.

Ok, tu je cite hari ni.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (60) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...