..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Friday, June 4, 2010

..lepas training..

Saya baru training volleyball tadi..erk..tangan sakit..kaki sakit..dan saya pun main ntah pape..hmm..macam masuk simpanan je..huhu..serius sakit..saya tak boleh perform..serve pun sangkut..sakit sangat tangan..

Tadi sembang dengan akak sorang tu..dia bahasakan diri dia akak..dan mmg dia tua dari saya..ada ke dia ingat saya dalam 20-an..erk..awet muda kah..saya rasa makin awet tua..huhu..

Akak tu cite..derang dah training since bulan Februari lagi..whatttt? Februari? Dan saya? Baru 2 hari..erk...sama gak..hujungnya 'ri' jugak..Februari dan 2 hari.. Saya mintak akak tu tolong tunjuk ajar saya..maklumla..saya budak baru belajar..

No wonder tangan derang dah tak sakit dah..dah biasa..tapi saya menanggung bisa kesakitan ini..akak tu cakap 2 minggu baru hilang sakit..hmm..lagi 2 minggu dah nak lawan..huhu..dua2 belah tangan ada lebam..sakittttt..japgi kene buh minyak..

Dalam team tadi..saya mmg terkial2 bila tukar position..salu kene tegur dengan Kapten..hmm..saya tak kesah kalau tegur..tapi cara tu macam kasar skit..saya ni dah la x tau apa strategi derang..nak wat camne..ikut je la..but at least..brief la skit baru la saya faham...

Apa pun..saya nk buktikan saya boleh main..derang training berbulan2..saya berhari2 je..tapi tak bermakna saya tak reti main..kene sungguh2..kene jadi terror dan menyerlah dari yang lain..boleh ke? Macam cite Maero Attack..budak baru masuk nama Yogia..budak tu terror terus..sampai org lain envy..summersault berpusing....yeahhhh..

Sebelum pegi training tadi ada meeting..nak jadi cite, jadual lawan saya sama hari dengan Kem KCT anjuran bahagian saya kat opis..saya rasa serba salah..x sangka akan jadi camni..ahli mesyuarat suh saya batalkan saja penyertaan dalam volleyball atas kepentingan perkhidmatan..mmg saya ada tugas penting..tapiiii...isk..isk..dah lama saya ngidam nak main volleyball ni..haruskah saya quit?

Ramai lagi boleh backup saya kan..bagi can la..saya takut lak kalau nampak macam tak bertanggungjawab..tinggal gitu je..but this is my passion..tu pun saya datang gak satu hari..saya siapkan tugas saya awal2..

Sukan wakil universiti tak penting ke eh..dahla tak cukup orang..saya nak gak aktif..peluang dah ada depan mata..bukan selalu pun..kebetulan je clash..saya nk main gak..sampai bila asyik keje dan keje kat opis je..tak seimbang lak nanti..

..saya nak gi sapu minyak kat tangan..sakitttt..:(

2 comments:

JuE said...

banyaknya hang makan... hehehe sodap2 lak tu.. terliurrr... aku ni skrg makan byk diet idak... wahahaha.. bdn sama naik ngan ariana.. tp ko telah membuatkan aku teringin nk naik volleyball balik ler...

Melur Putri said...

Huhu..aku pn deh gemuk balik..baru ni g kenduri dgn mak..aku perasan ada isi yang terlebih..cam nak nangis rasa..waaaaa!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (60) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...