..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Thursday, April 19, 2012

..something fishy..

Saya merasa kurang yakin pada satu perkara. I found out something fishy is going on. Dan ini menyebabkan keyakinan dan kepercayaan itu sukar diperoleh. Saya sudah mendengar penerangan yang jelas tapi masih banyak lagi perkara yang masih kabur..sangat banyak.

Saya suka tapi tidak yakin. Faktor jarak membataskan. Kalau tak yakin, macam mana nak teruskan. Saya perlu menemukan keyakinan itu. Saya perlu tahu perkara yang benar. Soalnya sekarang, hati ini bagai disentuh. Apakah petanda itu?

Jangan dilayan sangat hati ini. Harus berpijak pada bumi yang nyata. Harus tahu hak mengetahui perkara yang benar. Mungkin ada rahmat di sebalik dugaan ini.

5 comments:

MUHAMMAD SUFI Ahmad said...

Kalau kita dah ok dengan sesuatu, tak perlu merisiko kecuali kita pasti

JuE said...

mende zura.... hehe.. aku xpaham

..owner of a lovely heart.. said...

kepastian tu yg sedang diusahakan..

..owner of a lovely heart.. said...

ati..bulan depan ko due kan..x fhm eh..hehe..aku je yg faham kot..nanti au sambung lagi..

JuE said...

ha'ah... kalu xkuar gak 4/5 aku masuk spital

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (59) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...