..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Friday, June 4, 2010

..saya nak makan..

Lately saya suka makan lak..makan..makan dan makan.. Last week beria nak diet and exercise semua..nape lak ye..rasa lapo sesaje..n x puas je kalau dpt makanan yg bukan citarasa saya..hormon jenis apa lak yang dah kuar ni ye..

Right now I'm craving for nuts..saya selalu je beli honey almond or mixed nuts kat petrol kiosk..kadang tu coklat..dan badan..of course la tak turun² kan..this week baru gi gym sekali je..last tuesday..rabu training volleyball..semalam..kaki dan tanganku lenguh² dan lebam² belaka..sampai mak suh sapu minyak..hari ni mak suh saya bawak minyak tu..huhu..macam la atlet sangat..

Hari ni tangan masih sakit tp dah surut skit dari semalam..rasanya boleh beraksi kot..hopefully..

Semalam..saya beli macam² makanan kat pasar malam..sate 25 sen yang sedap sangat..xde lemak, corn in my cup n laksam..sume saya makan..dan ditutupi dengan aiskrim rasberry dengan chocolate coating..lengkap segala kalori..walla..walla..

Hari ni lak..saya sarapan dengan serawa durian *my fav* dan tauhu masak pedas, lebihan lauk semalam *saya tak makan nasik+lauk semalam sebab kenyang skit even lauk ngancam*..kenyang sangat. Then pagi tadi ada talk, so saya makan cucur badak..pastu ada org promote kuih raya lak..sedap je saya ngunyah.. Petang ni ada staf buat kenduri kesyukuran..the menu is chicken chop...wow weee...

So kalau badan saya tak turun..jangan bising² ye..salah sendiri ye..waaaa....macam mana nak buang lebihan lemak ni..waaaaaa....

"Takpe²..petang ni ada practice volleyball, main sungguh² ye..hmm..sabtu pagi poco²..nari sungguh² ye..hmm..sabtu ahad tak nak gi gym ke? Erk..pegi tu best..tapiiii..malas ya amat..pegi ye..untuk stamina..pegi ye..jangan malas² ye.."

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (60) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...