..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Tuesday, June 22, 2010

..kosong..

Habis dah game volleyball SUKUM..dan seperti dijangka..team kami kalah dalam tiga2 game..team baru..so maafkan la..result tak dapat n x sure lak..so markah keseluruhannya..kosong..
  • 1st game lawan dgn UPSI on 19 June
  • 2nd game lawan dgn UM on 20 June
  • 3rd game lawan dgn UTeM on 21 June
Yang best, saya yg mulanya reserve tp dpt turun as first six dalam 2 game..fuhhhh...best gila..serius x sangka..ingat nak jadi pemerhati je sbb nama pun reserve kan..tak pun ganti kejap2..nampaknya mission accomplished..saya main sungguh2..walaupun ada kelemahan yang sangat perlu dibaiki especially bila kat net dan kemahiran spike..saya tau..tu semua disebabkan lack of practice..saya jadi setter...alhamdulillah..thanks coach sbb bagi kepercayaan pada saya walaupun banyak jugak bola saya ke laut..huhu..

Cuma bila duduk dgn first six..kurang kesefahaman dalam team dgn player lain mungkin sbb x biasa..derang dh biasa main dgn org lain..so saya ni org yg sangat2 la baru..keserasian tu kurang..tu jugak merupakan antara faktor kekalahan..derang macam tak percayakan saya..takpelah..kita tak boleh nak ubah orang lain..just do the best..

Sedih gak actually bila saya baru tau ada konflik dalaman dalam team saya..mungkin sebab perasaan tak puas hati dan kesalahan yang dibuat..anyway saya merupakan pihak yang berkecuali..dan sedih jugak ada yang seolah2 mempertikaikan kemasukan saya as first six pada awal permainan..hmm..takpe..saya diam je..makan dalam jugak..tapi bukan kehendak saya..

Anyway saya happy sangat dapat main volleyball ni..my fav game sejak dari zaman Maero Attack..hopefully derang panggil lagi saya kalau ada tournament lain..cuma gambar takde sangat..nape ntah saya xde mood nk tangkap gambar..ada la satu dua je..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (60) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...