..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Thursday, May 8, 2014

..i need to change..

Saya dalam proses untuk mencari balik diri yang hilang.

Sedang mencari motivasi diri.

Saya ingin mengubah kehidupan.

Sekarang ni saya berada dalam zon selesa.

Tapi dalam jiwa macam ada yang tak cukup.

Rasanya ibadah tak cukup, ada yang wajib je, sunatnya ke laut.

Rasanya penghayatan dalam ibadah kurang.

Jadi terbit rasa tak selesa.

Jarang sangat saya bersyukur.

Terasa ada yang kurang dalam hidup.

Saya terasa malas..rasa nak makan, tdo dan tengok movie je.

Exercise? Kemas rumah..alahai..kalau ranking 1-5, saya bagi 1 je.

Motivasi kejap naik dan turun.

Well..i need to change.


Kalau dulu saya pernah cemerlang, kenapa tidak sekarang.

Di mana diri saya yang cemerlang dulu??


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (60) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...