..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Wednesday, April 30, 2014

..bunga..

Asyik cite Atkins je kan..hmm..meh kite cite lain pulak..anyway update Atkins sikit..semalam takde penurunan..euwww...sabarrr...

Hari ni nak cite pasal bunga. My hubby tak romantik pun. Tak pernah bagi bunga.*erk..ada kaitan ke romantik dengan bunga?* Saya memang tingin tapi dah dia tak bagi kan. Tambah² kalau dapat bunga ros, bestnye.

Saya ada baca kat mana ntah.."berterus teranglah dengan pasangan, apa yang kita mahukan"..so dengan selamba mintak bunga kat hubby. Hari² mintak. Hari² dia tak bagi. Hari² dia cakap lupa. Memang dia kuat pelupa sekarang.

Tapi yang terharunya dia tulis kat FB:

Ooo..rupanya dia ingat..tapi taktau kat mana kedai bunga. Biasala..dah namanya tak romantik kan. Saya faham.

Ye..saya faham..

Tapi..

Saya nak jugak bunga tu..NAK JUGAKKKKK!!!!





1 comment:

cysev3n said...

kau bagi la link bunga tu sekali. LOL. guna giftlab pun boleh bang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (59) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...