..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Friday, May 16, 2014

..kene excema..

Baru-baru ni, saya terkena eczema (kene google camne nak eja..huhu) dekat satu spot kat badan ni. Penat la menggaru. Pastu dia macam melepuh. Then kuar darah dan saya sedap menggaru lagi. Masa garu sedap gila. Tapi hasilnya..huhu..spot tu kuar darah..pedih sangat bila kene air. Waduh² camne ni. Apa perlu saya buat.

Lebih kurang camni la kesan excema kat saya..tp gambar ni google je..saya tak teringat nak snap gambar pun kt spot tu sebab syok menggaru pastu pedih..pastu pening kepala pk camne nak bagi hilang.
Teringat EPHYRA. Saya stop sat EPHYRA sebab tengah buat Atkins diet (tak boleh amik gula langsung). Dah jadi camtu, terpaksa la saya stop Atkins diet dan start balik amik EPHYRA.

Guess what? Within a few days..dah hilang..erkk..rasa macam tak percaya je.
Alhamdulillah...thanks to EPHYRA. So sekarang nak tak nak kene consistent amik EPHYRA balik le. Habis la diet Atkins. Camne nak kurus ni..huhu..baru je download clip senamrobik..boleh kot workout kat rumah.

Ni iklan sesaje ni..kot² ada sesiapa nak dapatkan EPHYRA dengan harga diskaun RM180, (harga asal RM197) boleh terus sms/whatsapp 013-5211078. Kalau tanya saya, memang berbaloi² la minum EPHYRA ni..sebab berkesan kat saya..:)


OK dah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (60) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...