..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Thursday, September 8, 2011

..hari ke-3..

Hari ni saya posa hari ke-3..insyaallah...hopefully dapat penuh hari ni. Esok boss panggil datang umah..makan²..takleh posa lagi..isk. Semalam saya tak posa sebab memang penat uruskan sesi fotografi budak² baru masuk..berjalan ke sana sini. Jamuan makan tu saya makan dengan banyaknye..huhu..tapi air kosong tak lupa la..kene bekalan secukupnya. Kalau tak minum banyak², rasa tekak kering. Air manis tak jalan lor..

Hari ni nak makan mcd..hihi, le ke.. Hari Selasa lepas dah dapat sate (makan skit je), dadih (x mkn lg..ada dlm fridge), lemang n rendang, corn in my cup, agar², apum balik. Banyak gila menu bukak posa.

So hari ni, mcd will do? Erk..tak takut ke berat naik..maintain naik 1kg lagi buat masa ni. Ngeri gak tapi bak kata sorang staf ni, bulan raya ni..makan je selagi leh makan..lepas ni, baru diet balik. Hmm..menarik gak cadangan tu kan..hehe. Masa musim nk posa ni xleh gi gym..tgu cukup 6/7 hari posa..baru leh gi gym. Alasan je tu..huhu. Boleh je kalau nak pegi, kan.

Ni dah kul 11.07am..meh sambung keje, meh....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (59) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...