..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Tuesday, January 12, 2010

..hari yang penat..

Hari ini..saat ini..saya kepenatan yang amat sangat..jadual keje saya yang sibuk..saya pun tak tau nape..tak boleh dok diam..ada je bende..ad-hoc or planned..belum masuk phone calls lagi..sampaikan kawan2 yang nak chat thru ym pun saya tak boleh nak entertain..iyela..sekadar bertanya khabar..dulu boleh je sambil2 buat keje..

Kesibukan saya ni sampai ada ketika..hp melekap di telinga..telefon opis berdering minta diangkat..depan saya pulak ada orang yang sedang ada discussion dengan saya..fuhhh..cabaran tu..anyway saya tetap amalkan cara yang lembut semasa bercakap di telefon..setakat ni..camtula..

Dalam kesibukan tu..ada bende yang quite urgent yang saya tak sempat nak siapkan..which is saya rasa ralat jugak..esok ada meeting kene update progress report yang saya tak sempat tengok pun lagi..hmm..nak bagi alasan tak best lak..camne ye..

Tapi..sibuk2 saya pun..saya nak pegi gym gak..semalam posa..so hari ni gi gym..teruk saya 'didera' oleh si instructor..sampai satu tahap saya dah nak muntah..baru la stop..tapi saya memang semangat nak loose weight..oleh itu saya kene buat jugak..

Sampai rumah at 9pm..ni ha baru sampai..lepas mandi n solat di gym..penat tak terkata..sampai2 lak baru duduk je..mak suh panaskan makanan untuk hidang makan malam..waduh2..rasa geram gak..sebab penat sangat...tapi sabarrr..bagus tu hidangkan makanan..bukan kene masak pun ye tak..tapi saya nak berdiri pun dah tak larat..hmm..tapi saya tak makan la..malam ni makan roti wholemeal je 2 keping dengan strawberries..seksa gak eh nak loose weight..tapi saya nak buktikan yang saya BOLEH!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (60) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...