..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Thursday, January 8, 2009

..entry sedih..

saya sgt sedih..tp sy fhm la..bukan rezeki saya..tp sy mmg sedih..xde mood buat keje..leh tak..saya tau saya x berape usaha kuat..main² agaknye..tp..hmm..takpe la..rezeki orang kan..bukan saya..camne nk calmkan diri sendiri ni..salah sendiri ye..bukan salah orang lain...salah sendiri..keje byk ni..salah sendiri kan..terima la kan..kan..kan..

1 comment:

Anonymous said...

pedia ni ..tak paham la wey..sapa yg sedih ni..hg ka?...
seday ttg apa?
kalau sedih..ni ada satu doa... "Ya Allah, diriku tersepit di dalam kesusahan. Berikanlah pertolongan Mu, aku mohon kasih sayangMu. Wahai tuhan, hanya engkau yang aku sembah, dan tempatku meminta pertolongan. Jangan jadikan ku mengharap dan meminta-minta pada sesama makhluk kejadianMu. Tunjukkan lah aku jalan yang lurus.”"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (60) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...