..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Monday, October 29, 2012

..bye² mr monday..

Hari Isnin ni bebetul la..grrr..kurang produktif tapi bz..cume keje agak sedikit lembab..grrrr..sib baik Monday dah nak habis..yeayyy!!!

Blog En Z pun saya tak sempat buatkan lagi..maaf ye En Z. Malam ni kalau free skit saya buatkan eh.

Sebut pasal En Z..baru saya perasan..hari ni dah 2 bulan 4 hari saya bergelar tunang En Z..how time flies..

Preparation baru skit..isk..tapi adala dari takde..another 6 months++ to go..patutnya saya dah bz ke eh..ntah la..hmm..checklist bebetul pun tak buat lagi. Yang dah settle:
  • Kursus kahwin
  • Tempah dewan
  • Tempah baju kenduri sblh perempuan
  • Booking pelamin dan hiasan bilik tdo
  • Survey catering
  • Survey gift untuk tetamu (dah ada dalam kepala dah nak buat apa)
Adala progress skit dari takde langsung..isk..nak kawin ke tanak ni..relax je..huhu.. Bulan 12 ni baru nak pegi cari kain untuk buat baju nikah sebab sale ujung tahun. Bulan 12 ni jugakla nak beli perfume, handbag..and barang hantaran sume sebab sale..adakah En Z free time tu..erk..ke sume serah kat saya. Nak buat camne..dia bz tahap max. Cuti pun susah, dahla dok jauh..takpe²..dugaan..

Nak cite lagi, saya dapat besday present dari En Z on last Friday..thanks a lot dear..love it..ingat nak pakai hari Jumaat nak datang ni..it's a jubah, maroon color..and luckily it fits me..pheww..sib baik..ye la..dengan saiz saya yang semakin membesar ni, takut tak muat pulak..nanti sedih je.

Tentang saiz yang membesar ni pun saya dapat teguran dari En Z..he prohibited me from taking dinner. Starting from today onwards la kot..no dinner for me..adeh..kene balik awal n makan cecepat sebelum kul 7...aci tak En Z?

Memandangkan hari ni agak serabut..makanya saya berhajat nak pegi cuci rambut.
Ahhh..so tempting..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (60) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...