..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Monday, March 15, 2010

..1%..

The chance only 1%..yesss..only 1%..so as a normal human being I didn't get the 1% luck..and I know that thing is not gonna be mine dan dah tertulis camtu dengan izin Allah..semuanya saya berserah kepada Allah.

What is the 1% chance?































1% chance to win Honda City..yehaaa...

Actually pemergian saya ke KL or dgn tepatnya Petaling Jaya itu dgn satu sebab..adik saya menang 1st prize pertandingan syampu Tresemme..so hadiahnya sama ada cash RM5k or Honda City.. Adik saya yg gila peraduan ni guna nama saya so jadi saya la yang diminta datang ke pejabat derang kat PJ untuk memilih satu sampul dari 100 sampul surat yang ada..99 daripada sampul tu mengandungi kertas RM5k dan satu mengandungi Honda City..the chance is only 1%..

Dan saya gagal la mendapat Honda City tu..huhu..bukan rezeki kan..tapi pape pun..saya (actually adik saya) berjaya pulang dengan cek RM5k..hehe..not bad la jugak..tambang n duit shopping saya disponsor oleh adik..hehe..saya pegi dengan mak saya..

Dengan mak..hmm..dua2 kaki shopping yang tegar..so jalan2 x ingat dunia..bermula dengan Ikea, The Curve dan seangkatan dengannya..tdo smlm kt Highway Hotel Rawang..the next day..ke Jalan Tar lak..hehe..duit makin susut..tapi barang yang dibeli makin banyak..

Saya beli apa ye..blouse kt British India, kain kat Gulati's, Harrison dan kain cotton kt kedai tepi² tu..kt Ikea beli gelas, mangkuk..pastu mak pun suka mangkuk kristal yang cam cantik..huhu..

Selamat sampai rumah pukul 9.30mlm dan keadaan takut² sebab bapak x bagi blk mlm..waduh2..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (60) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...