..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Monday, October 19, 2009

..mohon yang terbaik untuk semua..

I'm quite stable right now..and I've made my decision..tak menyewa lagi..ulang-alik dari Kulim, rumah parents..barang-barang akan diangkat slowly...decision ni pun disokong oleh my parents..they knew what happened..bersyukur pada Allah kerana saya dikurniakan ibu bapa yang sangat memahami dan sentiasa bersama saya di kala susah senang..sesungguhnya kasih sayang itu adalah dari-Mu, ya Allah.

Cuma penat sikit la..ulang-alik tiap hari..tapi lama-lama should be ok kan..orang lain boleh buat..kenapa tidak saya.

Saya perlu ambil masa untuk redakan hati dan perasaan sebab urusan hati ni sangat complicated. Bercuti mungkin.. Saya plan nak pegi UK gi tgk adik..tapi pk² balik dan bincang dgn mak..pegi umrah lagi best kan..tak sure lagi..akan saya usahakan..dan saya mohon petunjuk dari Yang Maha Esa. Kalau dekat² saya plan nak pegi Cameron la kot..dlm masa terdekat ke..bergantung kepada keadaan..

Saya juga berdoa mohon yang terbaik untuk semua dan terima kasih kepada sesiapa yang melukakan hati saya..terima kasih je yang mampu diucapkan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (60) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...