..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Wednesday, August 1, 2012

..hari ke-12..

Sekejap dah 12 Ramadhan..time2 nak raya ni jadi kalut satu macam..lg 17 hari..dah dekat ke..hmm..17 hari tu pejam celik pejam celik je. Order choc chip cookies pun dah ada. Ada orang nak amik hari Sabtu ni 4 balang..waduh2..

Tahun ni saya tak agresif sangat amik jualan choc chip cookies..sape nak order saya buat tapi saya tak iklankan. Adik saya rajinla promote kat kawan opis dia. Tahun ni tak menang tangan kot nak buat banyak2 macam last year. Tapi rasa macam banyak jugak..aduhhh..nape la orang nak tempah...huhu.

Puasa tahun ni, ada agenda lebih penting yang nak saya tumpukan..hmm..masih lagi rahsia. Once dah jadi, baru la saya cakap. Apakah bendenye tu..haha..takde orang nak tau pun rasanya.

Semalam saya cuti..pegi amik adik kt airport Bayan Lepas..baru balik dari UK. So banyak la barang2 yang saya order dan banyak jugakla duit saya yang terbang..huhu. Tapi bila sale..murah gila2..sukar dilepaskan. Cuma tahun ni saya x order handbag dan kasut dah. Rasanya cukup dengan stok yang ada.

Saya dapat hp baru dari adik..hihi..xde la baru sangat..Samsung Galaxy SII..orang dah pakai SIII dah..takpela..janji free..orang nak bagi..terima je le..dia dh pakai nearly one year..and he's going to change to a new one. Tak tukar simcard lagi..malam ni kot baru nak belajar..saya dah siap transfer sume fail dah dari Samsung Omnia saya..dah 3 tahun saya pakai..ni baru nak merasa pakai Android.

Rasa nak tdo je masa lunch hour ni..ngantuk pulak..saya dalam meeting ni..isk..bila mau abis da...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (60) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...