..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Monday, July 9, 2012

..mekar..

Ada sesuatu berlaku dan alhamdulillah. It's getting serious, dengan doa dan restu semua orang yang saya sayangi..saya bermohon dan berharap semuanya akan berjalan dengan baik. Benda baik tak elok dilewat-lewatkan..kan..hehe..ayat berbunga² lak saya pagi² ni.

Sabar..jujur..redha..insyaAllah bahagia. Banyak yang saya belajar..banyak yang saya tahu..banyak juga rasa yang saya alami. Saya perlu berubah untuk menjadi lebih baik dari sekarang. Tingkatkan amalan sebagai tanda syukur di atas kurniaan-Nya yang tidak disangka-sangka.

Sesungguhnya hidup ini singkat dan semua yang kita dapat selama ini hanya pinjaman. Bila-bila masa Allah boleh tarik. Tetapi sementara ia masih ada..hargailah ia..jagala ia sebaik mungkin agar ia terus subur dan terus mekar..dengan izin-Nya.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (60) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...