..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Tuesday, November 8, 2011

..sejalur cahaya..

Hari ini..saya berharap..akan ditunjukkan jalan. Saya dah rasa lost. Lost in somewhere. Stuck maybe. Sesuatu yang ditunggu tak nampak bayang pun lagi. Sesungguhnya saya menjadi rindu. Rindu akan sebuah harapan..sebuah kehadiran yang menjadi semangat. Saya dah rasa hampir kalah walaupun pada dasarnya nampak masih lagi bertahan. Tapi apa yang saya boleh buat. Mungkin saya tak bersungguh² memohon dan hanya mengharapkan keajaiban terjadi. Salah saya. Tapi memang benar saya sangat mengharap walaupun saya dapat rasakan susahnya menemui apa yang saya inginkan. Saya masih lagi dalam kegelapan. Namun harapnya janganlah kegelapan ini berterusan tanpa pengakhiran. Saya perlu keluar dari ruang yang gelap ini tapi saya belum menemui jalannya. Sudah terlalu lama rasanya berdiam dalam ruang tanpa cahaya. Masihkah ada peluang untuk saya temui sejalur cahaya itu?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (60) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...