..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Tuesday, November 8, 2011

..salam aidiladha 1432H..

Salam Aidiladha. Saya biasa² je. Juadah pagi raya pun macam pagi Aidilfitri. Takde pakai baju raya pun even ada sebab glamer sangat. Tak pegi solat sunat raya sebab saya 'off'. Cuma saya dan mak ada buat korban di Kemboja thru http://www.ezqurban.org/. Mudah dan senang. Lagi pun kesian pada rakyat di Kemboja yang tak cukup makan. Kita kat Malaysia ni mewah dengan makanan especially daging korban.

Dari kiri: Saya, Azri, Aizat, Izyani
Dari kiri (duduk): Bapak dan mak
Gambar di atas adalah keluarga bahagia saya. Cukup 6 orang tapi ni masa Aidilfitri hari tu, bukan Aidiladha. baru nak upload..hehe. Raya kali ni, kami 5 orang je. Adik bongsu, Azri ada kat UK. Dia balik setahun sekali je masa hari raya dan kebetulan memang waktu cuti panjang dia. Kami adik beradik muka tak bape nak sama ..;)

Kami 6 orang je..takde bertambah menantu ke cucu ke..takde. Intact 6 orang lagi. Bila la nak dapat tambahan ye dan harapannya sayalah orang pertama yang bertanggungjawab dalam urusan 'pertambahan' tu.

Masa raya haji ni jugak ada orang tempah my choc chip cookies. Alhamdulillah..rezeki. Agak² boleh diperkembangkan tak bisnes kecil-kecilan saya ni eh. Minat jugak..hehe.

My choc chip cookies..

Saya jual RM20 je utk 50 pieces. Ada orang kata rasa choc chip saya macam Famos Amos. Orang kata, bukan saya ye. Betul la kot..hehe. Masuk bakul angkat sendiri ni. Tapi saya memang sukala makan cookies buatan saya ni. Ntah..crunchy semacam...sedappp..:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (60) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...