..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Monday, December 28, 2009

..things that mesmerizing..

Saya dalam sesi penilaian staf lagi..tapi tanggungjawab tu kurang skit sbb bukan staf saya yang dinilai..saya hanya pemerhati dan bagi pendapat. And tak best..that fellow ada...arghhhhh..I did talk to him just now..just kata.."Since hari tu..u tak pernah ckp dgn i.." Isk2..camne leh terkeluar u i ni..patutnya..saya awak..takpe..next time tukar..he just smiled..eeeeii..I hate that smile..ingat awak bagus sgt ke..tak rasa bersalah eh..biar lah..x sempat nk teruskan lagi..my boss pn masuk..n sesi penilaian pn bermula..

Actually kali ni nk cite pasal hias bilik..mukadimah tu yg cam x best skit.. Dah lawa dh bilik saya..hehe..best sgt..smlm baru tempah lukisan utk diframe..kosnya..hmm..boleh tahan gak la..mmg nk invest utk cantikkan bilik..tapi lum siap..5 jan br siap.. pastu beli whiteboard kecik yg ada magnet..nk remove whiteboard lama yg xde magnet..USM x supply yg ada magnet..huhu..

Then..saya beli pen parker roller ball..utk kepuasan diri..beli fail utk simpan dokumen..beli air freshner utk bilik dan perfume kete..wangi kete saya..air freshner lum sempat pasang..

Nanti dh letak sume bende..saya nk tgkp gmbr bilik n letak kt sini..nanti la..bila lukisan dh siap..

Semalam gak..saya try call program Tanyalah Ustaz kat TV9..tanya tentang adakah tarian poco-poco menjejaskan akidah sebab gerak tarinya seolah-olah membentuk lambang agama lain..since saya mmg ajar poco-poco kat kampung saya.. Ustaz Roslan tak dapat beri jawapan n dia suh refer dengan Majlis Fatwa..

Adik saya record la video suara saya..tertera la nama saya kt tv..hehe..pastu ada la a few friends yang realize..sampaikan pakcik yg saya g tempah frame tu pn tanya is it i'm the one who called Tanyalah Ustaz this morning...*masa nk bg resit dia tanya nama, tu yg dia tanya*..glamer jap..cam artis...haha..

Saya ni nak glamer ke betul2 nak tanya ustaz eh...hehe..tapi mmg saya bebetul nk tahu tentang poco-poco tu..

Nak cuba upload video tu..problem lak..later la..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (60) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...