..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Sunday, December 13, 2009

..benci lagi..

Dalam hidup saya..rasanya inilah kali pertama saya sangat2 membenci seseorang..tak pernah lagi darjah kebencian setinggi ni..

Seseorang yang tiada perasaan..pentingkan diri sendiri..jahat pada saya..penipu..dan seangkatan dengannya..

Macam mana nak hilangkan perasaan negatif ni? I try to avoid him..but when it's related to work..I can't avoid him..

Saya bukan nak lari..cuma saya tidak suka..dan benci menatap wajahnya..

Tapi dalam apa keadaan pun..fikiran saya yang waras menguasai segala-galanya and I try to be as professional as I can..kalau ikutkan kata hati ni..macam2 la jadi nanti..

Sekiranya..dia lenyap dari pandangan mata saya buat selama-lamanya..mungkin lama-kelamaan perasaan benci tu akan hilang..mungkin..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (60) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...