..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Wednesday, September 12, 2012

..luka dalaman..zamani..

One fine day..terdengar lagu ni kat Suria FM..saya ni peminat tegar suara Zamani Slam..lagu ni baru lagi rasanya sebab cari kat youtube takde pun..tapi taktau la kalau dah ada..

Lagu ni khabarnya kesinambungan dari lagu Gerimis Mengundang..lirik memang sedih tapi saya suka melodi dia yang seakan-akan lagu Gerimis Mengundang.

Cari punya cari kat net, jumpa link ni je untuk dengar lagu tu...i like..



Lirik lak saya saya dapat dari sini.


tak nampak pun bulan bintang malam ini
lama, lama juga aku perhati
yang kudengar suara sumbang
unggas malam rindukan rembulan
ooo..

macam aku yang melayan hati celaru
lama, lama sudah kurasanya
tak tahu pada siapa nak aku adu
sendu piluku ini, amat memeritkan

gerimis yang mengundang
kini menjadi hujan
hatiku kebasahan
dalam pada malam itu
langkah aku tewas
dihanyut arus yang deras

hingga tak sedar aku ini
hanyut di tengah lautan fantasi
yang bawa aku ke alam lain
keranamu..ooo
hingga kasih itu kan mengambang

memang ada kasih sejati yang lain
namun, namun aku tak perlukannya
biarlah aku bersama dengannya
bersama luka dalaman
sampai mataku terpejam

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (59) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...