..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Monday, November 30, 2009

..nur kasih..

Sebelum ni tak pernah tgk Nur Kasih even ramai orang cakap best..tak reti nak tgk kalau tak tau cite dari mula..tapi last weekend..mintak tolong adik download semua episod..terpaku saya depan laptop..sampai semalam..saya berjaya abiskan sehingga dari episod 1 ke episod 19. Another 7 eps to go..cite yang menarik..lain dari yang lain..tak sempat nak sambung tgk lagi rasanya..ingat nk sambung malam masa kat bengkel nanti..well..nak kene sediakan tisu banyak² kot..

2 comments:

Aishah Megahasz said...

Takdela sampai nangis2 tengok. Tapi citer ni memang syok. Sampai Huzein pun tiap minggu nak tengok. Dia bukan suka tengok drama-drama ni. Aishah suka watak Hajah, mak Aidil ngan Adam. Nak jadi ibu yang macam tu...best sangat!

..owner of a lonely heart.. said...

tak nangis eh..x dan nk smbg tgk lg..ingat nk tgk mlm ni..lps bengkel..erk..sempat ke..ntah..tak pn..slmt zzz...penatss...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (59) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...