..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Monday, February 9, 2009

..eVa..

Citenye gini..x tau funny ke idak..tapi kebetulan la kot..smlm g kemas stor kat umah lama bapak..then mak aku terjumpa sekeping kertas yang ditulis 31 thn yg lepas..nama² yang dicadangkan utk aku..masa aku still dlm perut mak..masa tu mak kata xde lg teknologi nk scan baby girl ke boy..so mak aku plan 2 list nama..girl and boy..the names are:
Aku berkenan nama Melorina, Sara Mardiana n Eva..hehe..cam glamer je..tp mak ckp..bila tnjk list tu..bapak aku pilih Azura..tp nama Eva cam best je..hehe..kalau lelaki..ada nama Shahron..hehe..dekat² nama org tu je..

Tapi mmg rasa nostalgia la jugak tgk list tu..hmm..aku akan simpan kertas tu..buat panduan cari nama anak² aku esok..tapi nama Melorina tu..hmm..sblm ni..Rewl ckp dia suka lak nama Melur..hmm..kebetulan ke..ntah..

Eva tu kan kawan Wall-E..last 2 weeks..aku dh 'ter'curi keychain Eva dari bilik Rewl..*ter ke..erk..*..pastu beria dia mintak balik..smpi sanggup g amik sndiri dlm kete aku..hmm..actually keychain tu mmg aku punya la kan..since nama aku ada kemungkinan jadi Eva..hehe..leh gitu..dh mintak balik..dia x bagi lak..nk mintak lagi la..Cop..cop...ada game Eva tembak barang buruk Wall-E kat http://www.cinema.com.my/walle/scrapshoot/index.html.. best la..hehe..aku suka game cute² gini..

Funny ke eh cite ni..rasanya more to nostalgia..

So..leh tak this week aku nk guna nama eVa..hehe..eVaaaaaa...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (60) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...