..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Wednesday, January 17, 2007

..bukan mengelak..

maafkan aku kawan
kerana tidak bersemuka
malu……?
curiga….?
simpang jauh
takut….?
baik tidak payah hidup
itu bukan sifat aku
kau tentu sedia maklum
keadaan aku sekarang ini
sesuatu telah terjadi
harap kau mengerti

tika ini aku cuba melaraskan kembali
situasi yang telah lama aku tinggalkan
kerana terikatnya satu keadaan
pada masa tertentu mesti ditunaikan
jika ingin kembali seperti sediakala
kata-katamu aku ingat hingga kini
pasti tidak akan aku persiakan
kerana aku juga ingin hidup
seperti insan lain juga
kekadang aku membayangkan
betapa aku hidup gembira
itu suatu masa dahulu
sebelum terlantar begini

sekarang
tidak berguna….?
entahlah…..
apa akan jadi hari esok
kita tunggu dan lihat
jangan……jangan tunggu sahaja
mesti lakukan sesuatu
jika inginkan perubahan
itu katamu
aku ingat selalu
terima kasih
kerana memahami aku.

**nukilan seorang teman..mohawk mohican

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (60) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...