..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Friday, May 18, 2012

..hati menangis..

I'm in a middle of something. Something bad. Tanpa saya duga..hati saya tetiba terasa sesuatu. Sesuatu yang tidak boleh terjadi. Saya tidak meminta jadi begini, in fact saya adalah orang yg sangat anti perasaan macam ni. Sebab ia sememangnya salah. Nasib baik, ia hanya di permulaan..belum sampai ke dalam. Nasib baik saya cepat sedar. Nasib baik saya melakukan tindakan yang sepatutnya.

Tetapi rahsia hati hanya Tuhan sahaja yang tahu. Ini dugaan-Nya pada saya. Saya tahu Allah takkan duga hamba-Nya sekiranya hamba-Nya itu tidak mampu. Di saat ini, air mata melonjak-lonjak ingin keluar. Saya tahan. Actually tadi dah bape mililiter kuar..skit je..hehe..tapi mata membengkak la jugak.

Tadi saya lakukan solat dhuha dan solat istikharah..saya mengadu pada-Nya. Kepada-Nya saya mohon pertolongan kerana Dia sahaja yang tahu hati saya. Cinta itu sesuatu yang manis dan sesuatu yang subjektif..saya tidak hanya mencari cinta..tetapi mencari mahligai cinta yang utuh untuk saya berteduh.




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (60) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...