..something to remind us..


Terima kasih ya ALLAH! Terima Kasih! Alhamdulillah, nikmat yang Engkau berikan kepada ku amat banyak! Syukran ya ALLAH!

Life isn’t about getting and having, it’s about giving and being. ~ Kevin Kruse

Monday, February 22, 2010

..zzzzz..

Di saat ini..di kala ini..di waktu ini..saya tersangat la mengantuk..keje saya banyak..tapi..saya hilang sentuhan aktif dan proaktif itu..nape ye..mana dia menghilang..yang saya nak adalah makan..makan dan makan..huhu..apa sudah jadi? Krisis peralihan usia atau emosi yang tidak stabil? Ingat nak buat coffee la kejap lagi..

Wake up dear me..wake up..lots of things to do..baru dengar perutusan VC je tadi kan..patutnya lagi semangat la..tapi dengar VC cakap td pn boring..huhu..camne ni..

Haa..saya lupa baca doa masa start masuk keje tadi..ni ha baru baca..

"Antara ribuan..mata menikam..takkan ku biarkan kau tenggelam..di dalam jaga ku tercari-cari di dalam tidur ku termimpi-mimpi..siapakah gadis misteri..adakah dapat ku kenali.."

Lagu Bayangan Gurauan yang berkumandang kat pc saya..one of my fav song..apa la yang saya merepek ni..waduh..k la..nak gi buat coffee..dan buat keje...waduh²..nape malas sangat ni..waduhhhh....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..labella..

kurus (71) life (69) emosi (60) soul food (37) ntah pape (25) lagu (21) movie (20) posa (18) love (16) artis (13) atkins (12) food (10) besday (9) motivation (8) ephyra (7) kahwin (7) volleyball (7) berita (6) new year (6) wordless wednesday (6) 30 days (5) raya (5) tunang (5) umah (5) cuti (4) info (4) ramadhan (4) Marc Jacobs (3) choc chip (3) fashion (3) relaks minda (3) resepi (3) resipi (3) budget (2) drama (2) fahrin (2) kasut clarks (2) korean drama (2) makan (2) quote (2) sale (2) sophie paris (2) tips (2) youtube (2) aerobik (1) ajl (1) aktitviti (1) anwar bebas (1) berlin (1) blogger (1) bonus (1) bunga (1) cantik (1) coach (1) cookies (1) cooking (1) gaji (1) holiday (1) hubby (1) iklan (1) jenjalan (1) jogging (1) keje (1) kenduri (1) korea (1) music (1) my things (1) nangis (1) novel (1) paris (1) pendapat (1) prof muhaya (1) rare (1) rencana (1) sbpa (1) segmen (1) shawl (1) solusi (1) spec n umah (1) sport (1) uk (1) venice (1) vera wang (1) wedding (1) work (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...